בואו ללמוד את שיטות הציור של שמרית שולמן!
החלטתי להענות לבקשותיכם וליצור חבילה אחת גדולה שכוללת בתוכה
אוסף של תכני לימוד ציור אונליין הנמכרים ביותר שלי.
מעכשיו הכל ביחד בחבילה אחת!

למי החבילה מתאימה?

לכל מי שרוצה לשפר את מיומנויות הציור שלו! ילדים ומבוגרים. אין צורך בידע קודם. החוברות מיועדות לילדים גדולים יותר (תלוי בילד, אבל הערכה שלי - מגיל 10 ומעלה) והסרטים מתאימים גם לגילאים צעירים יותר.

מה בחבילה?

חמישה פריטים:
שתי חוברות דיגיטליות (קובץ PDF שנשלח באימייל)
שלושה סרטוני הדרכה (לינק לצפייה)

פירוט המוצרים שבחבילה:

חוברת לימוד ציור ריאליסטי בעפרונות צבעוניים:
רוצים ללמוד לצייר ריאליסטי בעפרונות צבעוניים בלי לצאת מהבית? יצרתי עבורכם חוברת PDF ללימוד שיטת העבודה שלי ! קובץ PDF נשלח ישירות למייל שלכם מיד אחרי ההזמנה! 22 עמודי צבע בהם מפורטת שיטת העבודה שלי לציור ריאליסטי בעפרונות צבעוניים, שלב אחר שלב. כל רוכשי החוברת מוזמנים להתייעץ איתי בכל שאלה שעולה במהלך הקריאה וכמובן שאני תמיד שמחה לראות תוצרים!

חוברת לימוד ציור פורטרט בצבעי אקריליק:
רוצים ללמוד לצייר פורטרט ריאליסטי בצבעי אקריליק בלי לצאת מהבית? יצרתי עבורכם חוברת PDF ללימוד שיטת העבודה שלי ! קובץ PDF נשלח ישירות למייל שלכם מיד אחרי ההזמנה! 33 עמודי צבע בהם מפורטת שיטת העבודה שלי לציור פורטרט ריאליסטי בצבעי אקריליק, שלב אחר שלב. כל רוכשי החוברת מוזמנים להתייעץ איתי בכל שאלה שעולה במהלך הקריאה וכמובן שאני תמיד שמחה לראות תוצרים!

סרטון הדרכה- ציירו ביחד איתי אריה:
בואו לצייר ביחד איתי אריה מהמם! בסרטון הדרכה פשוט וקל של 45 דקות , אלמד אתכם לצייר אריה כזה בדיוק, צעד אחר צעד. אין צורך בנסיון קודם, מתאים גם לילדים. לאחר רכישה תקבלו מיד למייל קובץ PDF ובו לינק להורדת הסרטון. הכינו את הציוד הדרוש עליו אני מסבירה בתחילת הסרטון ושבו יחד איתי לצייר. תוכלו לעצור את הסרטון בכל עת שתרצו ולהתקדם בציור שלכם ולהמשיך לצפות מאותה נקודה. אמנם הסרטון מלמד ציור ספציפי של אריה, אך מצפיה והתנסות תוכלו ללמוד את שיטת העבודה וליישם בכל ציור אחר שתרצו לצייר. אשמח מאוד לראות את האריות שלכם! שילחו לי!

סרטון הדרכה- ציירו ביחד איתי סוס:
בואו לצייר ביחד איתי סוס פראי! בסרטון הדרכה פשוט וקל של 40 דקות , אלמד אתכם לצייר סוס כזה בדיוק, צעד אחר צעד. אין צורך בנסיון קודם, מתאים גם לילדים. לאחר רכישה תקבלו מיד למייל קובץ PDF ובו לינק להורדת הסרטון. הכינו את הציוד הדרוש עליו אני מסבירה בתחילת הסרטון ושבו יחד איתי לצייר. תוכלו לעצור את הסרטון בכל עת שתרצו ולהתקדם בציור שלכם ולהמשיך לצפות מאותה נקודה. אמנם הסרטון מלמד ציור ספציפי של סוס, אך מצפיה והתנסות תוכלו ללמוד את שיטת העבודה וליישם בכל ציור אחר שתרצו לצייר. אשמח מאוד לראות את הסוסים שלכם! שילחו לי!

סרטון הדרכה- ציירו ביחד איתי חתול:
בואו לצייר ביחד איתי חתול מקסים! בסרטון הדרכה פשוט וקל של 47 דקות , אלמד אתכם לצייר חתול כזה בדיוק, צעד אחר צעד. אין צורך בנסיון קודם, מתאים גם לילדים. לאחר רכישה תקבלו מיד למייל קובץ PDF ובו לינק להורדת הסרטון. הכינו את הציוד הדרוש עליו אני מסבירה בתחילת הסרטון ושבו יחד איתי לצייר. תוכלו לעצור את הסרטון בכל עת שתרצו ולהתקדם בציור שלכם ולהמשיך לצפות מאותה נקודה. אמנם הסרטון מלמד ציור ספציפי של חתול, אך מצפיה והתנסות תוכלו ללמוד את שיטת העבודה וליישם בכל ציור אחר שתרצו לצייר. אשמח מאוד לראות את החתולים שלכם! שילחו לי!

מה המחיר?

כל החבילה ב 187 ש"ח בלבד במקום 245 ש"ח (עלות כל מוצר בנפרד 49 ש"ח)

לקוחות שלי מספרים:

!כמה כיף לקבל פידבקים מלקוחות